menu

Let og effektivt timeregistreringssystem

collage-transparent

24onoff tilbyder et komplet timeregistreringssystem, som giver virksomheden fuld kontrol over arbejdsdagen, og timeforbrug på forskellige opgaver. Timeregistrering klares enkelt og effektivt fra både PC, smartphone og tablet.

Prøv gratis

Læs mere

  • Simpelt stopur
  • Undgå at miste fakturerbare timer.
  • Bruges som basis for lønkøring.
  • Kan benyttes som vedlæg, når du fakturerer.
  • Brug mindre tidskrævende rutiner.
  • ”Kommunikerer” med de andre moduler, som fx Projektstyring
  • Timeliste og rapporter kan hentes/eksporteres i PDF- og Excel-format.

Har jeg brug for et timeregistreringssystem?

Vores svar er naturligvis ja! Når sådan et system tages i brug, viser vores tal, at det er vores kunder også enige i. Man får et system som gør timeregistreringen for din virksomhed mere enkel, mere effektiv og ikke mindst mere overskuelig. Dette gælder både for de ansatte og lederne i din organisation.

Når arbejdsdagen, eller arbejdsopgaven er færdig, registrerer man hvad man har lavet, hvilken kunde eller hvilket projekt man har arbejdet med, og hvilke timer der skal faktureres. På den måde får man løbende information om hvad der er blevet arbejdet med, og man mister ikke timer som skulle have været faktureret. Løsningen giver dig dermed et fuldt overblik over alle ajourførte timer på ansatte, kunder og projekter.

Når du så bruger mindre tid på tidskrævende rutiner, får du mere tid til at fokusere på det, som du er bedst til.

Enkel og sikker timeseddel

Når arbejdsdagen eller opgaven er afsluttet, optegnelser nemt hvad man har gjort, hvilke kunder eller projekt, du har arbejdet med, og hvilke timer der skal faktureres. På den måde får løbende information om hvad det har været at arbejde med, og at du ikke mister timer der skulle have været faktureret. Løsningen giver dig et komplet overblik over alle afsluttede timer på medarbejdere, kunder og projekter.

Tilpas funktionaliteten efter dine behov

Vores timeregistreringssystem er opbygget med henblik på at være så enkelt og effektivt som muligt. Vi ønsker at registreringen skal være enkel for alle, uden nævneværdig oplæring. Derfor er der i udgangspunktet lagt op til, at et minimum antal felter skal udfyldes af de ansatte.

Vi ved godt, at forskellige forretninger har forskellige behov. Derfor kan virksomhederne selv vælge flere punkter til i timeregistreringen. Typiske tillægspunkter er fx arbejdstyper, overtid, rejsetillæg, og private udlæg.

Rapporter og timelister

Når man har taget timeregistreringen i brug, kan man når som helst nemt udtage rapporter som kan benyttes til specifikke fakturavedlæg, timeliste, projektoversigt eller lønkøring. Rapporterne kan du downloade både i PDF og Excel format, for at du får mest mulig fleksibilitet.

I forskrifter om bogføring stilles der krav om dokumentation for arbejdstimer. For servicevirksomheder hvor forretningsgrundlaget er baseret på tidsforbrug, skal udførte timer kunne dokumenteres. Timerne skal specificeres pr. dag på de enkelte kunder/projekter. Dette gælder også i tilfælde, hvor der er aftalt fast pris. Alt dette hjælper timeregistreringssystemet fra 24onoff dig med, på en enkel, overskuelig og effektiv facon.

Pris

Alle produkter fra 24onoff er inkluderet i den månedlige pris på Kr. 60, per bruger. Der er ingen start omkostninger eller andre skjulte omkostninger.

Er du stadig i tvivl om din virksomhed har brug for et sådant system, eller om 24onoff have det rigtige system det koster ikke en krone at prøve. Tilmeld dig en gratis prøveperiode i formular højre. Prøv helt gratis i 30 dage uden nogen forpligtelse.

Top