menu

Effektiv ferieplanlægger og fraværsregistrering online

collage-transparent

Fravær og ferieregistrering fra 24-onoff giver fuldkommen kontrol over dine ansattes sygefravær og ferie – desuden gør det dit job meget mere enkelt, og især effektivt.

Prøv gratis

Læs mere

  • Simpel egenregistrering af sygefravær og ferie
  • Leder eller ansvarshavende, får automatisk varsel ved fravær
  • Overskuelig ferie registrering
  • Fraværsstatistik
  • Alle vil kunne se sit eget fravær

Hvordan fungerer fraværsregistreringen?

Hvis en af dine ansatte er syg, er nødt til at være hjemme med sygt barn, eller hvis denne af andre grunde ikke kan komme på arbejde, åbner man fraværsfunktionen på sin smartphone, tablet eller pc. Der indskriver man sit fravær, og de personale ansvarlige vil straks modtage en meddelelse på email. Da er det op til dig som leder/ansvarlig om du tager kontakt med den aktuelle person, eller om du med få klik på tasterne, signerer for at fraværet er registreret. Denne signatur vil da erstatte en ellers mere tidskrævende syge/fraværsmelding. Med andre ord, enkelt og omkostningsminimerende fraværsregistrering for begge parter.

Hver ansat har fuld adgang til at se sit eget fravær grafisk fremstillet i systemet, med antale dagge, og hvad der har været årsag til fraværet. Du kan som leder se virksomhedens totale fravær, årsagerne, og gennemsnittet. Dette er en oversigt som er meget værdifuld for alle virksomheder. Den giver et godt statistisk grundlag for at vurdere hvordan det står til med fravær i virksomheden, hvilke mønstre man kan se, og hvilke tiltag man vil vurdere at tage i brug. Med fuld kontrol, kan du også på en god måde afdække hvordan eventuelle tiltag fungerer for din virksomhed.

Ferieregistrering

Alle lægger sine ferie ønsker ind i en overskuelig kalender – både for enkelte dage og længere perioder. Derefter kan du se et helhedsbillede over organisationens ferieregistrering, og hvornår de ønskede ferier ikke passer sammen. På den måde undgår du ubehagelige overraskelser med perioder med for stort ferie fravær. Når ferieregistreringen er udført, og du har godkendt ønskerne, genereres der automatisk ferielister for din virksomhed.

Kort opsummeret vil det at samle al information om ferie og fravær på denne måde, give dig som leder, en god oversigt over de enkelte ansatte og virksomheden som helhed.

Pris

Alle produkter fra 24onoff er inkluderet i den månedlige pris på Kr. 60, – per bruger. Der er ingen start omkostninger eller andre skjulte omkostninger.

Er du stadig i tvivl om din virksomhed har brug for et sådant system, eller om 24onoff have det rigtige system det koster ikke en krone at prøve. Tilmeld dig en gratis prøveperiode i formular højre. Prøv helt gratis i 30 dage uden nogen forpligtelse.

Top